Irányítók-wiki
Advertisement

A Halálfejes Rend logója (vesd össze: XO)

A Halálfejes Rend (angolul Order of Skull and Bones vagy Order of Death) egy, William Huntington Russell és Alphonso Taft által 1832-ben alapított, kizárólag a Yale Egyetemen, titkosan működő szervezet - az Irányítók befolyása alatt. A szervezet tagjai a Yale Egyetem diákjai közül kerülnek ki, akik később befolyásos vezetői pozíciókba kerülnek ((politikusok, katonatisztek, cégigazgatók, stb. lesznek belőlük) a szervezet kapcsolati rendszere által. A szervezetbe csak meghívás által lehet bekerülni, a tagság apáról-fiúra száll.

Története[]

Bonesman of Yale, 1947; a képen a fiatal George H. W. Bush az álló órától balra látható

Jim Marrs Titkos uralom c. könyve szerint a Halálfejes Rend a németországi Illuminátusok amerikai fiókszervezete. A Rend főhadiszállásán, a Sírkamrában (lásd később) talált papír szerint, amikor William Russel Németországban járt, akkor szoros barátságot kötött egy német társaság vezetőjével, aki azzal a feladattal bízta meg, hogy hozzon létre Amerikában is egy hasonló szervezetet. Ez a barát nagy valószínűség szerint az Illuminátusok egy tagja volt.

Szimbolizmus[]

A 322-es szám központi elem a Rend szimbolikájában.

Tagjai[]

Ismert tagok: Prescott Bush, George H. W. Bush, George W. Bush, John Kerry.

Médiában[]

Bush_Kerry_Skull_and_Bones_Avoidance

Bush Kerry Skull and Bones Avoidance

A 2004-es amerikai elnökválasztási kampányban az NBC csatornán a Meet the Press c. műsorban Tim Russert műsorvezető kérdezte a két elnökjelöltet, George W. Bush-t és John Kerry-t a kapcsolatukról a Renddel és a 322-es szám jelentésével kapcsolatban, de mind a ketten megtagadták a válaszadást; "Ez titok" - felelte Bush. Mindezt több millió tévénéző előtt.

4 évvel később a műsorvezető, Tim Russert egy hirtelen szívleállásban meghalt. [1]

2000-ben megjelent egy amerikai film The Skulls [2] (Koponyák) címmel. A cselekmény szerint a főszereplőt beválasztják a Rendbe, aki nyomozni kezd a Rend után, ez később veszélybe sodorja.

Külső hivatkozások[]

Advertisement